Saturday 6 October 2012

Exam

I'm sick with this kind of EXAM
Alahai penatnya aku minggu ni . . .
Baru selesai paper ketiga aku untuk semester ni . . .
Paper material yang baru saja selesai tadi dapat memberikan
Aku sedikit senyuman diatas usaha aku sendiri . .
Paper kedua hari tusungguh menyedihkan
Apa yang aku buat adalah yang sebaik mungkin dan
aku berharap semuanya yang terbaaik buat diri ini.

I'm sick with this exam
Demam , selsema , sakit tekak  . . 
amat menakutkan aku . . .
Alhamdulillah semuanya sudah kembali pulih .
May be sebab I'm shock with this final exam paper.
Hahahaha.
So funny lan..
aku cuba belajar daripada segala kesilapan yang pernah aku lakukan
mungkin akan jadi yang lebih baik buat aku.
Aku percayakan diri aku sendiri yang mampu mengubah diri ini.

BEST MAN COME THROUGH FROM YOUR DEEP HEART

Yes I will!!!


No comments:

Post a Comment