Sunday 23 September 2012

A . K . U


Assalamualaikum . . . 
Nama diberi Muhammad Fadzilan B. Abd  Latif
19 Tahun
Muda lagi
Cuba untuk menjadi "talented person"
Aku suka 
  • Makan : Nasi Bujang (hehehehe orang bujang) 
  • Minum : Jus Belimbing
  • Buat : bersosial dengan kawan (aktiviti)
  • Masak : Mee udang besar MAMAT (special menu)
  • Kawan : ramai sangat
  • Awek : ?????(hanya dalam hati)
Aku cuba sedaya upaya untuk menjadi seorang yang berjaya.
Aku ada prinsip diri yang tersendiri.
Prinsip aku tidak membebankan sesiapa.
Hanya berpegang kepada "tidak melukakan hati"
Aku tak sebaik mana pun.
Hanya seorang manusia.
Ada salah dan silap.
Pendirian aku tetap dijaga.
Leadership in my life
PENTING (seorang lelaki)
Yang amat penting dalam hidup aku adalah KELUARGA aku.
Aku sayang IBU
Aku sayang AYAH
Aku sayang ADIK

Kawan - Kawan pun Penting!
Aku percayakan kawan - kawan aku.
Aku support kawan - kawan aku.

PEACE NO WAR!!! PEACE WITH LOVE!!!



No comments:

Post a Comment