Friday 2 November 2012

PEDAS!!

Pedas bagi aku adalah makanan yang pedas lagi enak dan sedap bagi aku.
Tapi aku sekarang dah tak mampu untuk makan makanan pedas.
Aku ni seorang yang degil bagi sesiapa yang mengenali aku sangat rapat dan bersamping dengan aku bertahun-tahun saja tahu aku suka makan apa.
Aku pernah hendak di tahan atas sebab masalah perut aku yang amat serius.
Doktor aku memberi pesanan dan amaran kat aku supaya jangan sesekali makan makanan pedas lagi.
Tapi aku degil, degil aku pon ada tahapnya aku sayang diri aku jugak.
Tapi masalahnya aku teringin sangat nak makan pedas.
teringin itu yang menyebabkan aku x buley kawal diri aku.
Bila dah makan inilah akibatnya.
Terseksanya diri aku.
Hmmm..aku rindu makan pedas lagi, hanya orang yang bersamping dengan diri aku bertahun-tahun saja tahu aku suka makan apa. Pedas adalah kegemaranku.Tapi aku dah lama x makan. Aku teringin. Thanks for good care of me. 
Aku memang seorang yang degil.Kalau aku terus berdegil, 
xlama laa aku.



No comments:

Post a Comment